top of page

Urban Sketching w Łodzi


Miniony weekend upłynął pod znakiem mojej pierwszej w tym roku podróży rysunkowej. Jako urban-sketchingowy cel została obrana Łódź, w której nigdy jeszcze tak naprawdę nie byłam. Umówiłam się na wspólne rysowanie z jedną z najbardziej znanych urban-sketcherek w Polsce @justynawojnowska, która przyjechała tradycyjnie w towarzystwie niezawodnego gawędziarza Piotra.


Łódź nas urzekła i jak zwykle miałyśmy poczucie, że nie zdążymy nie tylko zwiedzić, ale tym bardziej narysować w swoich szkicownikach tych wszystkich zdjęć, które byśmy chciały. To jest nieodłączna rozterka miejskich rysowników, gdy pojawiają się na krótko w nowym mieście – nie wiadomo co robić – oglądać, rysować, czy robić zdjęcia?! Zawsze jednak znajduje się jakiś kompromis i tak stało się także tym razem. Udało nam się zrobić 3-4 sketche podczas całego pobytu, ale przynajmniej ja mam poczucie, że muszę je jeszcze dokończyć w domu.





W niedzielę wpadliśmy na targi rzeczy wszelakich pod hasłem @przystanekarchitektura. Tam byliśmy umówieni z paroma innymi sketcherami, z którymi nie widzieliśmy się już bardzo długo i niezwykle było miło zobaczyć się w końcu na żywo.



Potem szybki wypad do Manufaktury, obiad i oczywiście rysowanie. Justyna wykazała się godną podziwu silną wolą, bo zamówiła genialną kanapkę z pastrami, a była w tym dniu bez śniadania. Zamiast rzucić się na jedzenie, co uczyniłabym z pewnością ja, ona zacisnęła zęby i najpierw zrobiła rysunek kanapki a dopiero potem ją zjadła. To dlatego ja nie mam ani jednego sketchu jedzenia w moim szkicowniku. Mam zbyt słabą wolę i zbyt duży apetyt. A uwielbiam kulinarne rysunki!



Czas naszego pobytu dobiegał już końca. Jak zwykle zbyt szybko, jak zwykle niedosyt. Każdy udał się w stronę swojego środka transportu z poczuciem, że już nie może doczekać się następnego spotkania. A na szczęście okazji będzie sporo – w najbliższym czasie Kalisz, Kraków i ponownie Łódź. Jeśli ktoś ma ochotę na więcej informacji, niech pisze w komentarzu.




Do następnego narysowania!!! /// Dziękuję Piotrowi za fotki.

Kategorie
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page